A TikTok babérjaira törne az Instagram


Az Instagramtól (meg amúgy egyik techcégtől sem) idegen, hogy lazán ellopja mások ötleteit, aztán kicsit átalakítva, más néven kiadja azt. Az Instagram így csinált a Snapchattel, amikor feltalálta a Storiest, most pedig így csinál a TikTokkal, amikor feltalálja a Reelst.



A Reels ugyanis abból áll, hogy 15 másodperces videót lehet készíteni méghozzá úgy, hogy egy nagy katalógusból kiválasztjuk a zenét, amire aztán rátátoghatunk. Úgy jelenik majd meg ez a lehetőség az Instagramon belül, mint ahogy a Boomerang vagy a Superzoom, tehát ki kell majd választani a funkciót, aztán jön a zenei adatbázis, majd a BULI.





A funkció egyelőre Brazíliában elérhető, de fogadni mernénk, hogy hamarosan a teljes világ bekapcsolódhat az új őrületbe.



Forrás: TechCrunch