Így lehet profin használni a Twitter új válaszolási opcióit


A Twitter újítása, hogy be lehet állítani, ki adhat választ a bejegyzésekre. Opcionálisan lehet választani az olyan lehetőségek közül, hogy bárki, senki, csak a megjelölt emberek, vagy azok, akiket a felhasználó követ. 



A Twitter angliai részlege most meg is mutatta, hogyan kattantak rá erre a lehetőségre márkák, és kik azok, akik előnyt kovácsolnak belőle. 



Senki sem válaszolhat



Ezt csinálta például a Heineken vagy a Marks&Spencer. Jól látszik, hogy sokkal erősebb az üzenet, nincs, ami félreviszi a kommunikációt, mindenki csak arra koncentrálhat, amit mondtak. Nem biztos, hogy minden esetben hatékony, de van, amikor tényleg olyan kinyilatkoztatás az üzenet, ami felett nincs vita. 





There’s one thing better than pubs opening: pubs staying open. Tap below to pledge that you will #SocialiseResponsibly — Heineken® UK (@Heineken_UK) August 11, 2020




Lift Dad's spirits this Father's Day by making a 'Daddy cool mule' cocktail with our small-batch British Spice gin, available in store. Find more Father's Day inspiration here: https://t.co/NO4odiHcJj pic.twitter.com/IcWYTytPUU — M&S (@marksandspencer) June 16, 2020


Twitter chat



De nevezhetjük interjúnak is, mikor csak az válaszolhat, akit megjelöltek. Például ahogyan az angol foci liga oldala beszélgetett a mentális egészségről. 





Afternoon, @CharlieCW ! We’d love to chat about the work you’ve been doing during #MentalHealthAwarenessWeek . Got time for a quick Q&A? 
											</div>
				
					<div class=